Πως γίνεται ασφαλής συσκευασίας σκληρού δίσκου ?
Στο παρακάτω κείμενο που συνοδεύεται από Video η Northwind Data Recovery σας παρουσιάζει αναλυτικά τον ασφαλέστερο τρόπο συσκευασίας του σκληρού σας δίσκου.Κάνω την ίδια συσκευασία και για SSD ?
Ναι, μπορείτε με την ίδια διαδικασία να συσκευάσετε τον SSD δίσκο σας και να μας τον αποστείλετε στη Northwind Data Recovery. Είναι προφανές πως ο SSD δεν έχει τα ίδια ποσοστά ευπάθειας με τον μηχανικό σκληρό δίσκο. Μιας και δεν έχει μηχνικά μέρη. Βέβαια για να είναι ασφαλής ο SSD καλό είναι η συσκευασία να έχει bubble wrap.
Κάνω την ίδια συσκευασία και για RAID ?
Nαι, βέβαια καλό είναι να τονίσουμε πως ανάλογα με τον αριθμό των δίσκων που αποτελούν τη συστοιχία θα πρέπει να γίνει και ο ανάλογος καταερισμός σε κουτιά. Το βέλτιστο θα ήταν να είχε 1 δίσκο το κουτί, σε διαφορετική περίπτωση μέχρι και 2 είναι αποδεκτό αν πρώτα ανάμεσα τους έχει μπεί buble wrap. Σας προτείνουμε να μας αριθμήσετε τους δίσκους της συστοιχίας RAID για να μην καθυστερήσουμε στη διάγνωση.
Πως μπορώ να αποστείλω τους δίσκους που συσκεύασα στη Northwind Data Recovery?
Αφού έχετε συσκευάσει τον / τους δίσκους και έχετε βάλει μέσα και υπογεγραμένο το συμφωνητικό οπου υπάρχει στο website της Northwind Data Recovery, μπορείτε να ζητήσετε από την Ελτά Courier να παραλάβει με δικό μας κόστος και να μας φέρει το δέμα που ετοιμάσατε για δωρεάν διάγνωση.
Για να επωφεληθείτε της δωρεάν αποστολής του δίσκου προς την έδρα μας, συμπληρώστε την αίτηση από εδώ. Μόλις το κάνετε, κάποιος εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να επιβεβαιώσει πως το δέμα είναι έτοιμο και τα στοιχεία που έχετε δηλώσει είναι σωστά.
Είναι δωρεάν η διάγνωση αποθηκευτικού μέσου ?
Nαι, η διάγνωση από τη Northwind Data Recovery είναι δωρεάν.
Η διάγνωση του προβλήματος διαρκεί 1-2 ημέρες και περιλαμβάνει τα εξής στάδια:
Αρχική εκτίμηση της σοβαρότητας της βλάβης
- Εκτέλεση εξειδικευμένων διαγνωστικών ελέγχων από τα οποία διαπιστώνεται η φύση και η έκταση της βλάβης
- Άνοιγμα του δίσκου/μέσου και εξέταση των εσωτερικών μηχανικών μερών του (αν απαιτείται)
- Έρευνα αγοράς για την εξεύρεση συμβατών ανταλλακτικών ή έρευνα για τη διαθεσιμότητά τους στο ήδη υπάρχον stock (αν απαιτούνται)
- Ολοκλήρωση του διαγνωστικού ελέγχου με ενημέρωση του πελάτη για τις πιθανότητες ανάκτησης, το κόστος και το χρόνο που θα απαιτηθούν για να ανακτηθούν τα δεδομένα του, με βάση τα προηγούμενα στάδια.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ: Η υπηρεσία της δωρεάν διάγνωσης δεν ισχύει για σκληρούς δίσκους που έχουν προηγουμένως ανοιχτεί από ιδιώτη ή άλλη "εταιρία ανάκτησης", για συστήματα RAID στα οποία έχει γίνει παρέμβαση στο array και γενικά για μέσα που θα διαπιστωθεί πως έχουν υποστεί παρέμβαση με οποιονδήποτε τρόπο. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύει τιμολογιακή πολιτική που καθορίζεται εκ των προτέρων και παραμένει στην ευχέρεια του πελάτη για το αν θα την αποδεχτεί ή όχι.